Telefonkonsultation – læger
Der er telefontid hos lægerne kl. 8.00 – 8.55.
Telefontiden er til kortere samtaler, spørgsmål og rådgivning samt anmodning om sygebesøg.
Akut sygdom
Ring mellem 8.00 – 8.55 og tal med lægen eller 9.10-12.00 og tal med sekretæren eller sygeplejersken. Mange ting kan godt vente og ses an.
Ved akut sygdom efter kl. 16.00 eller i weekend/helligdage ringes til lægevagten 70 11 31 31.
Tidsbestilling
Foretages hos sekretæren kl 9.00 – 12.00 eller via Patientportalen.
Lægerne kommer på sygebesøg, når patienten af medicinske årsager ikke har mulighed for at komme til klinikken.
Hvis sygdommen tillader det, vil det altid være bedst at komme i klinikken, fordi undersøgelsesmulighederne og udstyr her giver bedre mulighed for en mere præcis diagnose og behandling.
Medicinbestilling
Foretages mellem 9.10 og 12.00. Medicinen kan afhentes efter klokken 14 på det valgte apotek.
Fast medicin (dog ikke berolignende- og sovemedicin) kan også bestilles via Patientportalen.
Recepter på beroligende- og sovemedicin kan kun fornyes ved konsultation.
Aftenkonsultation torsdag 16-17
Der er åben aftenkonsultation torsdage 16.00 – 17.00.
DER KAN IKKE VÆLGES LÆGE I AFTENKONSULTATIONEN
Det er beregnet til de patienter der pga. arbejde har svært ved at komme på andre tidspunkter.
Hvis det drejer sig om komplicerede problemer der tager længere tid, skal man bestille tid til det i normal dagtid.
E-mail konsultation
Du kan stille spørgsmål og få svar via e-mail tryk på “Patientportalen”
Denne form for konsultation er i sagens natur kun egnet til afgrænsede problemstillinger og kan ikke bruges ved akutte problemer.
Svartider: vi tilstræber svar i løbet af 1-2 dage, men længere svartider kan forekomme hvis den læge man skriver til er på kursus, har ferie e.l.